Οπως ανέφερε μέσω των δηλώσεων του, ο Κροάτης μέσος, δεν είναι αρνητικός στο ενδεχόμενο να συνεχίσει την καριέρα του στο MLS, ενώ τόνισε θα του άρεσε αν τον έπαιρνε τηλέφωνο ο Ντέιβινιτ Μπέκαμ, για να τον πείσει να αγωνιστεί για λογαριασμό της ομάδας του, Ίντερ Μαϊάμι,
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Βλέπεις πως το ποδόσφαιρο συγκεντρώνει όλο και μεγαλύτερη προσοχή στις Η.Π.Α. Είναι ενδιαφέρον να βλέπεις πως μπορεί να αναπτυχθεί εκεί το ποδόσφαιρο. Τώρα βλέπεις έναν αγώνα MLS και λες, ναι ίσως θα ήθελα να το δω, να παίξω. Ας δούμε, μπορεί να με πάρει κανένα τηλέφωνο ο Ντέιβιντ Μπέκαμ»
Πηγή: gazzetta.gr







