
To δικό του μήνυμα για την επόμενη μέρα της πανδημίας έστειλε ο Δημήτρης Μαυροδειδής.
Φορώντας μάσκα με το έμβλημα της Βασίλισσας προέτρεψε τον κόσμο να τηρεί τα απαιτούμενα μέτρα και τόνισε: “Ζούμε αθλητικά, μένουμε ασφαλείς, αθλούμαστε υπεύθυνα”.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε το βίντεο