
Τον αντίπαλο για την φάση των «16» μαθαίνει απόψε (18/02, 12:00) το μεσημέρι η ΑΕΚ, μέσα από την κλήρωση της Γενεύης.
Τερματίζοντας στην δεύτερη θέση, η Ένωση προκρίθηκε στην νοκ-άουτ φάση του Basketball Champions League, εκεί όπου θα έχει πλεονέκτημα έδρας σε best of three (κρίνεται στις 2 νίκες).
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Να σημειώσουμε πως οι ομάδες που ήταν στον ίδιο γκρουπ για την πρώτη φάση του θεσμού, δεν μπορούν να ξανασυναντηθούν σε εκείνη των «16».
Έτσι η Μπούργος «φεύγει» από τη λίστα των υποψήφιων αντιπάλων της ΑΕΚ.Σε αυτή βρίσκονται οι Οστάνδη, Νίζνι και Βόννη.
Οι αγώνες των «16» θα γίνουν 3-4 Μαρτίου (πρώτο ματς), 10-11 (δεύτερο ματς), και 17-18 (τρίτο ματς, αν χρειαστεί).
