17.2
18:10

Η συγχαρητήρια επιστολή του Βούρου στην Βασίλισσα!

AEK1924.gr team
Η συγχαρητήρια επιστολή του Βούρου στην Βασίλισσα!

Ο Δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας, Γιάννης Βούρος απέστειλε συγχαρητήρια επιστολή στην ΚΑΕ ΑΕΚ για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΚΑΕ ΑΕΚ:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι συγχαρητήριες επιστολές έχουν την τιμητική τους, όπως είναι φυσικό, στα Γραφεία της «Βασίλισσας», για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος 2020.

Μεταξύ αυτών το «μήνυμα» του Δημάρχου Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας, κ. Γιάννη Βούρου.

Η επιστολή, που εστάλη σήμερα, αναφέρει:

«Κύριοι,

αισθάνομαι την υποχρέωση να συγχαρώ όλους σας, Διοίκηση, προπονητές, τεχνική- υποστηρικτική ομάδα, γιατρούς, φυσιοθεραπευτές και υπαλλήλους για την μεγάλη επιτυχία της κατάκτησης του Κυπέλλου Ελλάδας στο μπάσκετ. Το κλαμπ έχει πια επανέλθει σε δρόμους μεγάλων επιτυχιών αντάξιων της ιστορίας και των στόχων του Προέδρου κ. Μάκη Αγγελόπουλου.

Το αθλητικό παρόν και το μέλλον ανήκουν στην μεγάλη οικογένεια της ΑΕΚ.

Με εκτίμηση

Γιάννης Βούρος

Δήμαρχος Ν. Φιλαδέλφειας-Ν. Χαλκηδόνας».

Advertisement