
Χωρίς τους οπαδούς της η Ένωση θα κληθεί να αντιμετωπίσει τον Παναιτωλικό στις 19 Φεβρουαρίου.
Για την πρόκριση στα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδος θα αναμετρηθεί η ΑΕΚ με τον Παναιτωλικό στο άδειο από κόσμο ΟΑΚΑ, σύμφωνα με την τιμωρία της Πειθαρχικής Επιτροπής.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο επαναληπτικός του 1-1 του Αγρινίου έχει οριστεί για τις 19 Φεβρουαρίου και ώρα έναρξης στις 18:30 το απόγευμα.