29.1
22:59

Νομικού: «Συνεχίζουμε βήμα βήμα»

AEK1924.gr team
Νομικού: «Συνεχίζουμε βήμα βήμα»

Η αθλήτρια της Ένωσης μίλησε στο aek.gr σχετικά με την νίκη-πρόκρισης επί της ομάδας των Αμαζόνων, δηλώνοντας πως πρέπει να ξεχάσουν το αποτέλεσμα και να συγκεντρωθούν στο ματς του Σαββάτου.

«Η ομάδα έδειξε ένα πολύ καλό πρόσωπο, αλλά μπορούμε και καλύτερα. Τώρα πρέπει να διαγράψουμε το σημερινό παιχνίδι από το μυαλό μας και να επικεντρωθούμε στο παιχνίδι του Σαββάτου που δεν θα είναι ίδιο με το σημερινό, καθώς η ομάδα των Αμαζόνων θα είναι διαφορετική και πιο μαχητική.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Το ίδιο θα κάνουμε και εμείς και θα είμαστε εξίσου μαχητική. Περιμένουμε την κλήρωση και συνεχίζουμε βήμα-βήμα», ανέφερε η Μαρία Νομικού αμέσως μετά τη λήξη της αναμέτρησης και την κατάκτηση της πρόκρισης στην επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδος.
 

Advertisement