
Όμορφες εικόνες στα αποδυτήρια με τη φίλαθλο της ΑΕΚ, Μυρτώ και τη φίλη του Ολυμπιακού, Τόνια, οι οποίες είχαν συναντηθεί και στο ντέρμπι του πρώτου γύρου.
Η φίλη του Ολυμπιακού, Τόνια δήλωσε:“Είμαι πολύ χαρούμενη. Όλοι μου έχουν φερθεί με τον καλύτερο τρόπο. Η ελπίδα δεν πεθαίνει. Υπάρχουν άνθρωποι και αυτό είναι το σημαντικότερο. Με χαιρέτησαν όλοι οι παίκτες της ΑΕΚ, αλλά και γενικότερα όλοι οι άνθρωποι της ομάδας. Μίλησα με τη Μυρτώ. Είμαστε και οι δύο πολύ χαρούμενες”
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE



