
Η ΠΑΕ ΑΕΚ γνωστοποίησε με ανακοίνωση της, ότι η Ένωση θα ανταποδώσει την φιλοξενία της Μυρτούς στην φίλαθλο του Ολυμπιακού Τόνια, στο Κυριακάτικο ντέρμπι, με τις δυο γυναίκες να μπαίνουν μαζί με τους αρχηγούς των ομάδων στον αγωνιστικό χώρο.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αυτή την Κυριακή στο μεγάλο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ ανταποδίδουμε στην Τόνια τη φιλοξενία της Μυρτούς στο γήπεδο «Καραϊσκάκης»!
Επιβραβεύουμε τη μάχη για τη ζωή, την ανθρώπινη θέληση, την πραγματική αγάπη για τις ομάδες μας, το ποδόσφαιρο και τον αθλητισμό!
Για το ποδόσφαιρο που μας ενώνει!
Η δημοσίευση της ΠΑΕ ΑΕΚ: