
Ο Μάσιμο Καρέρα μετά τη νίκη επί της Λάρισας, τόνισε ότι έπαιξε πολύ καλά με ένταση η Ένωση, ενώ θέλησε να δώσει ένα μπράβο στους παίκτες του για τον τρόπο που έπαιξαν.
Αναλυτικά όσα είπε ο Μάσιμο Καρέρα στην κάμερα της Nova:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Ξέραμε ότι θα είναι ένας δύσκολος αγώνας. Παίξαμε πολύ καλά με ένταση. Η ΑΕΛ μετά το 1-0 πίεσε και εμείς βρήκαμε χώρο, βγήκαμε στην αντεπίθεση και πετύχαμε τα γκολ. Ένα μεγάλο μπράβο στους παίκτες για τον τρόπο που έπαιξαν.
Είμαστε κοντά στον τρόπο που θέλουμε να παίζουμε με ένταση, με τρέξιμο και δυνατά. Τα νέα παιδιά τα πιστεύω είναι κομμάτι της ομάδας και σήμερα είχαν μια πρώτη ευκαιρία, θα παίξουν και σε άλλα παιχνίδια σίγουρα».