
Η ανακοίνωση του μεγαλύτερου συνδέσμου φιλάθλων της ΑΕΚ για τον ένα χρόνο απουσίας του Αλεξέι.
«1 χρόνος συμπληρώνεται κιόλας χωρίς τον αγαπημένο μας αδερφό… η απουσία του ηχηρή… λείπεις φίλε… από την κερκίδα, τις εκδρομές, τις παρέες…
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αύριο το πρωί στις 9.30 στον Άγιο Νεκτάριο Βούλας θα τελεστεί το μνημόσυνο του αδερφού μας.
…χωρίς Ξέι δεν λέει!», αναφέρει η ανακοίνωση της ORIGINA21.