
Εγκρίθηκε από τη γενική συνέλευση της Δικεφαλος ΑΕ η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας κατά 25 εκατ. ευρώ – Παρέστησαν μέτοχοι που εκπροσωπούσαν το 71% του μετοχικού κεφαλαίου
Η αύξηση θα καλυφθεί κατά το συντριπτικό της ποσοστό (πάνω από το 80%) από τον Δημήτρη Μελισσανίδη ενώ στην αύξηση θα μπουν και τα χρήματα που έχουν συνεισφέρει για το μεγάλο έργο και άλλοι μέτοχοι της Δικέφαλος όπως οι κ.κ. Χατζηιωάννου, Παππάς, Σαραντίτης και άλλα μέλη της G20.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αυτά τα χρήματα έχουν άλλωστε φτάσει το γήπεδο στο σημερινό στάδιο των εργασιών χωρίς καμία κρατική επιχορήγηση μέχρι σήμερα και χωρίς τραπεζικό δανεισμό για ένα γήπεδο που θα ανήκει στο ερασιτεχνικό σωματείο της ΑΕΚ!