
Με εντολή του Ιταλού τεχνικού, όλοι συγκεντρώθηκαν στα κιτρινόμαυρα αποδυτήρια στην Ξάνθη και αποθανάτισαν την πρώτη νίκη με τον νέο τεχνικό.
Πανηγυρικό το κλίμα στην Ξάνθη, με τον Μάσιμο Καρέρα να φαίνεται καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα ιδιαίτερα προσεκτικός με το θέμα «ψυχολογίας» και «ομαδικότητας».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Θέλει να τονώσει το ηθικό των παικτών του και να τους… φτιάξει σε ένα δυνατό σύνολο, με ισχυρούς δεσμούς μεταξύ τους.
Μετά τη λήξη του ματς και την είσοδο στα αποδυτήρια, με δική του πρωτοβουλία τραβήχτηκε αναμνηστική φωτογραφία με όλη την αποστολή να πανηγυρίζει το σημαντικό διπλό στην Ξάνθη.
Δείτε το ποστάρισμα της ΠΑΕ ΑΕΚ: