
Για τη Δευτέρα (16/12) στις 13:00 όρισε η ΕΠΟ την κλήρωση για την φάσης των “16” του Κυπέλλου Ελλάδος.
Η ΕΠΟ όρισε για τη Δευτέρα (16/12) στις 13:00 την κλήρωση του Κυπέλλου Ελλάδος για την φάση των “16”.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Τα πρώτα παιχνίδια θα γίνουν το τριήμερο 07-08-09/01 και μια εβδομάδα αργότερα οι ρεβάνς.
Αναλυτικά τα γκρουπ δυναμικότητας
Πρώτο γκρουπ
ΑΕΚ
ΠΑΟΚ
Ολυμπιακός
Ατρόμητος
Άρης
Πανιώνιος
Λαμία
Παναθηναϊκός
Δεύτερο γκρουπ
Παναιτωλικός
Ξάνθη
ΟΦΗ
Αστέρας Τρίπολης
ΠΑΣ Γιάννινα
Βόλος
Τρίκαλα
Καλαμάτα