
Ο Πέτρος Μάνταλος κατέθεσε ανθοδέσμη μπροστά από την εξέδρα των κιτρινόμαυρων φιλάθλων εις μνήμη των παιδιών που πλέον δεν βρίσκονται κοντά στην ΑΕΚ.
Λίγο πριν την έναρξη της αναμέτρησης στο Γεντί Κουλέ, ο αρχηγός της Ένωσης κατέθεσε ανθοδέσμη μπροστά από τα πανό δυο φίλων της ΑΕΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι αδικοχαμένοι Ενωσίτες δεν βρίσκονται κοντά στην ομάδα και πλέον ανήκουν στην ORIGINAL παραδείσου.

