
Ο Έλληνας τεχνικός μιλώντας στην κάμερα της Nova, τόνισε ότι ήταν ένα αρνητικό αποτέλεσμα για την ΑΕΚ, ενώ πρόσθεσε ότι στεναχωρεί η εικόνα που δείχνει η ομάδα.
Αναλυτικά όσα είπε στη κάμερα της Nova ο Νίκος Κωστένογλου:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Ήταν ένα αρνητικό αποτέλεσμα. Περισσότερο μας στεναχωρεί που δεν είχαμε καλή εικόνα. Χωρίς να αποτελεί δικαιολογία αλλά αυτό που συμβαίνει με τις απουσίες στην ομάδα μας είναι απίστευτο. Δεχτήκαμε το γκολ και μπορούσαμε να δημιουργήσουμε περισσότερες ευκαιρίες. Σίγουρα όμως μας στεναχωρεί η εικόνα μας».