
Ο Έλληνας τεχνικός μίλησε μετά το τέλος του αγώνα στην κάμερα της Nova, τονίζοντας ότι η ομάδα του δεν έκανε το 0-3 και το 0-4 και το πλήρωσε με το ποδόσφαιρο να τιμωρεί.
Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα της Nova:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Είχαμε την πλήρη υπεροχή. Δεν κάναμε το 0-3, 0-4 και το πληρώσαμε».