
Ο νεαρός φίλος της ΑΕΚ μεταφέρθηκε απ’ τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας σε κανονικό δωμάτιο στο Ασκληπιείο της Βούλας.
Τα δύσκολα για τον φίλο της ΑΕΚ, Κούμπα ανήκουν στο παρελθόν με τον ίδιο να βγαίνει σήμερα απ’ τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, σε κανονικό δωμάτιο στο Ασκληπιείο της Βούλας, βγαίνοντας νικητής απ’ τη μάχη που έδωσε εδώ και δυο εβδομάδες, έχοντας δίπλα του την οικογένεια του, αλλά και την οικογένεια της ΑΕΚ, που ήταν απ’ την πρώτη στιγμή δίπλα του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Χαρακτηριστικό είναι ότι ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ και διευθυντής του Ασκληπιείου, Βαγγέλης Ασλανίδης είχε αναλάβει προσωπικά την υπόθεση του νεαρού και την φροντίδα του στις κρίσιμες πρώτες ώρες.