
Το μήνυμα του Βόσνιου διεθνή αμυντικού της Ένωσης, λίγες ώρες μετά το νικηφόρο αποτέλεσμα στο ΟΑΚΑ κόντρα στη Λαμία.
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζει ο Όγκνιεν Βράνιες στα κιτρινόμαυρα, προσθέτοντας στοιχεία στην αμυντική λειτουργία της ομάδας που έλειπαν κατά την απουσία του πέρυσι.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μάλιστα κατάφερε να βρει δίχτυα με ωραία προβολή και να κάνει το τελικό 2-0 κόντρα στην επαρχιακή ομάδα και την επόμενη μέρα έστειλε το δικό του μήνυμα μέσω Instagram.
«Μόνοι εναντίον όλων!!» έγραψε το… κομάντο για να γνωρίσει από κάτω την αποθέωση από τους διαδικτυακούς του δίλους.
Δείτε την δημοσίευση: