
Ο Έλντερ Λόπες με μια δημοσίευση του στα social media, τόνισε ότι είναι περήφανος γι’ αυτούς τους παίκτες, ενώ πρόσθεσε ότι το σύνθημα ήταν να πολεμήσουν μέχρι την τελευταία σταγόνα του ίδρωτα τους για το υπέροχο κλαμπ.
Αναλυτικά έγραψε:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
“Πολεμήστε μέχρι την τελευταία σταγόνα του ιδρώτα σας”, αυτό είναι το σύνθημα γι’ αυτό το υπέροχο κλαμπ. Περήφανος γι αυτούς τους παίκτες”.
Η δημοσίευση του Έλντερ Λόπες:
