
Στη Λιβαδειά βρέθηκε το τριήμερο 19-20-21/07 η ποδηλατική ομάδα της ΑΕΚ για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ΜΤΒ.
Η “Ένωση” έλαβε μέρος με τετραμελή αποστολή που αποτελούνταν από τους Τάσο Παπαποστόλου, Αντώνη Γκάρτζιο, Αλέξανδρο Αλετρά και Ρωμύλο Καραβέζη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Τάσος Παπαποστόλου στην κατηγορία των Ανδρών κατέλαβε την 18η θέση στο αγώνισμα XCO και την 36η θέση στο ELIMINATOR. Ο Αντώνης Γκάρτζιος στους Παίδες κατετάγη 21ος στο XCO.
Ο Αλέξανδρος Αλετράς πραγματοποίησε την καλύτερη εμφάνιση του “Δικεφάλου”, καθώς τερμάτισε 7ος στο XCO στην κατηγορία της Μάστερ Α’. Τέλος, ο Ρωμύλος Καραβέζης ολοκλήρωσε τον αγώνα του στην 10η θέση στην κατηγορία Μάστερ Β’.

