
Όσα δήλωσε ο πλέι μέικερ της Ένωσης για το αυριανό ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
Ο Χρήστος Μυλωνάς τόνισε πως η ΑΕΚ θα αγωνιστεί στο Ρέντη με στόχο να κάνει το μπρέικ για να πάρει το πλεονέκτημα της έδρας με κυρίαρχο στοιχείο την άμυνα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά είπε:
«Ερχόμαστε από μία πολύ καλή εμφάνιση και νίκη στην έδρα μας. Στόχος μας είναι κάνουμε το break στου Ρέντη, ώστε να ανακτήσουμε το πλεονέκτημα της έδρας. Σίγουρα κυρίαρχο στοιχείο στους τελικούς έως τώρα είναι οι άμυνες. Όποια ομάδα βρει εύκολα γκολ στον αιφνιδιασμό θα έχει τον πρώτο λόγο.»