
Ο Ισπανός τεχνικός μίλησε στη δημόσια τηλεόραση με το τέλος του αγώνα, τονίζοντας πως έκαναν καλό παιχνίδι στα Πηγάδια και πρόσθεσε ότι στο τέλος η νίκη ήταν δίκαιη.
Αναλυτικά όσα είπε ο Μανόλο Χιμένεθ στην κάμερα της ΕΡΤ:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Σημερα κάναμε ένα καλό παιχνίδι καθ’ όλη τη διάρκεια. Το νορμάλ θα ηταν να μην μπούμε στο ημίχρονο και να προηγείται ο αντίπαλος. Κάναμε κάποιες καλές φάσεις και θα μπορούσαμε να ήμασταν μπροστά στο σκορ. Πρέπει να διορθώσουμε ότι η Ξάνθη στην πρώτη της οργανωμένη επίθεση μας έκανε γκολ. Δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες και στο τέλος η νίκη ηταν δίκαιη, απέναντι σε μία ομάδα που έπαιξε με ένταση».