17.3
18:22

Χιμένεθ: «Χαρούμενος για την απόδοση και τη νίκη»

Κώστας Κοσικίδης
Χιμένεθ: «Χαρούμενος για την απόδοση και τη νίκη»

Ο Ισπανός τεχνικός μίλησε στην κάμερα της ΕΡΤ μετά το τέλος του αγώνα, τονίζοντας ότι είναι χαρούμενος για την απόδοση και τη νίκη της ομάδας, παρά τις αρκετές απουσίες που είχαν.

Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα της ΕΡΤ ο Μανόλο Χιμένεθ:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Εξαρτάται από μας η 3η θέση πλέον.Αυτή η νίκη μας δίνει αυτοπεποίθηση. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος για την απόδοση και τη νίκη καθώς υπήρχαν πολλές απουσίες».

Advertisement