
Ο Μανόλο Χιμένεθ μετά το τέλος του αγώνα, μίλησε στην κάμερα της Nova τονίζοντας πως έπαιξαν σαν πρωταθλητές στο πρώτο ημίχρονο, αλλά στο δεύτερο εμφανίστηκαν κάκιστοι και δεν μπόρεσαν να… χωρέσουν ούτε στα παπούτσια τους.
Αναλυτικά όσα είπε ο Μανόλο Χιμένεθ στην κάμερα της Nova:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Για να μπορέσουμε να παίξουμε όπως στο πρώτο ημίχρονο έπρεπε να παίξουμε στα… κόκκινα. Στο πρώτο 45λεπτο τα δώσαμε όλα και παίξαμε σαν πρωταθλητές, στο δεύτερο δεν μπορούσαμε να… χωρέσουμε ούτε στα παπούτσια μας. Μετά από αυτό το αποτέλεσμα η 2η θέση απομακρύνθηκε αρκετά».