
Ο προπονητής της ΑΕΚ μετά το τέλος του αγώνα μίλησε στην κάμερα της Nova, τονίζοντας πως όλοι οι παίκτες είναι σημαντικοί για την συνέχεια με αφορμή τις απουσίες που έχει η ομάδα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε ο Μανόλο Χιμένεθ στην κάμερα της Nova:
“Οι παίκτες πάλεψαν πολύ για να πάρουν τη νίκη. Ήταν πολύ δύσκολο να νικήσουμε τον ΟΦΗ, γιατί ήμασταν κουρασμένοι και με πολλές απουσίες. Ο Αλμπάνης θα μας βοηθήσει. Με τους παίκτες και τις απουσίες που έχουμε είναι όλοι πολύ σημαντικοί”.