
Ο Μανόλο μίλησε στην MARCA για την επιστροφή του στην Ένωση.
Έπειτα από την παραίτηση του Μαρίνου Ουζουνίδη, ο Μανόλο Χιμένεθ ετοιμάζεται να αναλάβει για τρίτη φορά τον πάγκο της ΑΕΚ. Μάλιστα, η επιστροφή του Ανδαλουσιανού έχει αποτελέσει βασικό θέμα στην Ισπανία, ενώ ο ίδιος μίλησε μίλησε στην εφημερίδα «Marca» επιβεβαιώνοντας ότι γυρίζει στην Ελλάδα για να αναλάβει την πρωταθλήτρια.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα αποκάλυψε πως η Ένωση τηλεφώνησε και του είπε ότι τον χρειάζεται διακόπτοντας τις διαπραγματεύσεις του με άλλη ομάδα. “Η ΑΕΚ μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι με χρειάζεται. Ήμουν κοντά στο να υπογράψω σε μια άλλη ομάδα, αλλά τα σταμάτησα όλα για την ΑΕΚ”, ήταν τα λόγια του Χιμένεθ.