
Ο Γιώργος Γιακουμάκης θα τελειώσει τη σεζόν στον ΟΦΗ, ως δανεικός από την ΑΕΚ με οψιόν αγοράς.
Ο Έλληνας επιθετικός ευχαρίστησε τον κόσμο με μήνυμα του στο Instagram, γράφοντας: «Σας ευχαριστώ πολύ! Εις το επανιδείν»
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE