25.1
14:16

Γιακουμάκης: «Σας ευχαριστώ, εις το επανιδείν» (ΦΩΤΟ)

AEK1924.gr team
Γιακουμάκης: «Σας ευχαριστώ, εις το επανιδείν» (ΦΩΤΟ)

Ο Γιώργος Γιακουμάκης θα τελειώσει τη σεζόν στον ΟΦΗ, ως δανεικός από την ΑΕΚ με οψιόν αγοράς.

Ο Έλληνας επιθετικός ευχαρίστησε τον κόσμο με μήνυμα του στο Instagram, γράφοντας: «Σας ευχαριστώ πολύ! Εις το επανιδείν»

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Σας ευχαριστώ πολύ! Εις το επανιδείν…💣💣

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Giakoum9 (@giakoum9_) στις

Advertisement