
Η ομάδα χάντμολ της ΑΕΚ αμέσως μετά την λήξη της αναμέτρησης με τον Διομήδη, πήγαν στην «Κίτρινη Γκαζόζα» για να στηρίξουν την μικρή Ηλιάννα.
Τι κι αν αγωνίστηκαν στο Άργος, τι κι αν το αποτέλεσμα δεν ήταν το ιδανικό για αυτούς, οι κιτρινόμαυροι αποστολή του Νίκου Γραμματικού βρέθηκε στο πλάι της Ηλιάννας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Καταφθάνοντας από το Άργος αμέσως στο γνωστό κιτρινόμαυρο στέκι, θέλησαν να δείξουν έμπρακτα την συμπαράστασή τους σε αυτή την προσπάθεια για το νεαρό κορίτσι.
