
Με δύο νίκες συνέχισε τις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα της Β’ Εθικής, η γυναικεία ομάδα επιτραπέζιας αντισφαίρισης.
Συγκεκριμένα, οι “κιτρινόμαυρες” επικράτησαν το Σάββατο (06/10) του ΑΟ Καρέα με 4-3 εντός έδρας (3η αγωνιστική) σε ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, ενώ την Κυριακή (07/10) επιβλήθηκαν με 4-0 εκτός έδρας της ΑΕ Ποντίων Μελισσίων Αττικής (4η αγωνιστική).
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Επόμενες αγωνιστικές υποχρεώσεις για τη γυναικεία ομάδα το Σαββατοκύριακο 20-21/10 κόντρα σε ΑΟΕΑ Αθήνα Νέου Φαλήρου (εντός έδρας) και ΓΟ Περιστερίου “Γ. Παλάσκας” (εκτός έδρας).