
Το μήνυμα του αρχηγού της ΑΕΚ στον Έλντερ Λόπες.
Ο Αντρέ Σιμόες έστειλε μήνυμα στήριξης στον Έλντερ Λόπες μέσω Instagram.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Καλή επιτυχία φίλε, θα επιστρέψεις με την ίδια δύναμη. Είσαι 100% επαγγελματίας και δεν είναι αυτό που θα σε σταματήσει. Είμαστε μαζί σου», έγραψε ο Σιμόες.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.