02.10
13:43

Επιτυχής η επέμβαση – παίρνει εξιτήριο

AEK1924.gr team
Επιτυχής η επέμβαση – παίρνει εξιτήριο

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η επέμβαση του Πορτογάλου άσου της ΑΕΚ, όπου αναμένεται να πάρει αύριο (03.10) εξιτήριο.

Ο ποδοσφαιριστής της ομάδας μας, Έλντερ Λόπες, υποβλήθηκε σήμερα με απόλυτη επιτυχία σε συνδεσμοπλαστική προσθίου χιαστού και συρραφή έσω μηνίσκου στο αριστερό γόνατο από τον επικεφαλής του ιατρικού επιτελείου της ΑΕΚ, κ. Παντελή Νικολάου, στο Ιατρικό Κέντρο.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο Πορτογάλος αμυντικός αναμένεται να πάρει αύριο εξιτήριο από το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών και τις επόμενες ημέρες να ξεκινήσει την πορεία της αποθεραπείας του για την επιστροφή του στους αγωνιστικούς χώρους.

Έλντερ, σιδερένιος και γρήγορα και πάλι πίσω στην ομάδα μας!

Advertisement