02.9
19:53

Μπάγεβιτς: «Η ΑΕΚ είναι ο σύλλογος που πέτυχα τα περισσότερα!»

AEK1924.gr team
Μπάγεβιτς: «Η ΑΕΚ είναι ο σύλλογος που πέτυχα τα περισσότερα!»

Ο “Ντούσκο” μίλησε σε ΜΜΕ της Βοσνίας για την αποχώρηση του απ’ την ΑΕΚ, τονίζοντας ότι η Ένωση είναι ο σύλλογος που έχει πετύχει τα περισσότερα.

Αναλυτικά όσα είπε ο Ντούσαν Μπάγεβιτς στη Βοσνία:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

“Δεν θέλω να πω πολλά για την αποχώρησή μου από την ΑΕΚ. Αυτά γίνονται στο ποδόσφαιρο. Ότι είχα να δώσω το έδωσα. Και η λέσχη μου πρόσφερε πολλά. Είχαμε μιλήσει νωρίτερα και είχαμε συμφωνήσει.

Η ΑΕΚ είναι ο σύλλογος που έχω πετύχει τα περισσότερα. Ήρθε η ώρα όμως να αποχωρήσω αφού σε λίγους μήνες πλέον θα είμαι 70 ετών (γεννημένος στις 10 Δεκεμβρίου 1948). Ο χρόνος περνάει.

Πλέον θα μπορέσω να αφιερώσω χρόνο στον εαυτό μου και την Βελέζ, την ομάδα όπου ξεκίνησα την καριέρα μου”.

Advertisement