
Το ποστάρισμα με νόημα του Μιχάλη Μπακάκη, για την πορεία της ΑΕΚ τα τελευταία 4,5 χρόνια και την πρόκριση της στους ομίλους του Champions League.
«Μετά από 4,5 χρονιά δυσκολιών, τραυματισμών, αμφισβήτησης ήρθε η ώρα να πάρουμε αυτό που μας αξίζει. Μπράβο μάγκες», έγραψε ο Μπακάκης στο Instagram.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE