
Ο διευθυντής επικοινωνίας της ΚΑΕ ΑΕΚ αποχαιρέτισε τον Έλληνα σέντερ από την Βασίλισσα.
Με μία κοινή τους φωτογραφία, ο Γιώργος Νικολάου, αποχαιρέτησε τον Δημήτρη Μαυροειδή από την ομάδα, με ένα σχόλιο που αφήνει ανοιχτή την πόρτα για μελλοντική συνεργασία, ίσως από διαφορετικό πόστο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε την ανάρτηση του κ.Νικολάου:
