
Η ΑΕΚ κέρδισε τον Άρη Νίκαιας και ανέβηκε στη Β’ Εθνική ενώ σήμερα θα διεκδικήσει και το πρωτάθλημα
Η Ένωση επικράτησε με 14-7 του Άρη Νίκαιας στο Ποσειδώνιο Κολυμβητήριο και πήρε πανηγυρικά το εισιτήριο ανόδου στην Β’ εθνική ενώ το απόγευμα θα έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν και το πρωτάθλημα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE