
Ο Διευθυντής Επικοινωνίας της ΑΕΚ ήταν ένας από τους επίσημους καλεσμένους της εκδήλωσης του κλαμπ της Κατερίνης, για τα 35 χρόνια λειτουργίας του.
Οι ΑΕΚτζίδες της Κατερίνης βράβευσαν πολλούς κιτρινόμαυρους και ένας εξ αυτών ήταν και ο Ανδρέας Δημάτος, ο οποίος έμεινε έκπληκτος με τα όσα είδε εκεί, αφήνοντας το δικό του δημόσιο σχόλιο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε το ποστάρισμα του κ.Δημάτου: