23.6
21:47

GP Γαλλίας (Q): Ο Χάμιλτον στην 75 του πολ ποζίσιον

AEK1924.gr team
Advertisement

Ο Λιούις Χάμιλτον αξιοποίησε στο μέγιστο το νέων προδιαγραφών κινητήρα της Mercedes για να κατακτήσει την πολ ποζίσιον του Γαλλικού GP, 8 φετινού γύρου της Formula 1 – και πρώτου αγώνα στη χώρα μετά από μια δεκαετία.

Ο Άγγλος ήταν λίγο περισσότερο από ένα δέκατο ταχύτερος από τον ομόλογό του Βάλτερι Μπότας, καθώς η Mercedes «κλείδωσε» την πρώτη σειρά της εκκίνησης, ενώ η Ferrari με τον Σεμπάστιαν Φέτελ έμεινε σχεδόν 4 δέκατα μακριά, στην τρίτη θέση, εμπρός από τις δύο RBR.

Η αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος της Mercedes, που δεν είχε ακόμα αποδειχθεί αρκετά αξιόπιστη για να χρησιμοποιηθεί στο GP Καναδά, όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένο, περιλαμβάνει συγκεκριμένα νέο κινητήρα V6, νέο Turbo και νέα εξαρτήματα του ηλεκτροκινητήρα MGU-H.

Η Mercedes διαπίστωσε και στην πίστα την αξιοπιστία την οποία επεδίωκε, και πέτυχε, στον πάγκο δοκιμών στο εργοστάσιο του Μπρίξουορθ, κι έτσι τόσο η πρωταθλήτρια, όσο και οι Force India και Williams, θα αγωνιστούν στο Πολ Ρικάρ με τη νέα μονάδα ισχύος.

Θυμίζουμε ότι η Ferrari (στο μονοθέσιο του Φέτελ), όσο και η Renault (για τα μονοθέσια των Red Bull, McLaren και Renault) παρουσίασαν στο προηγούμενο GP, του Καναδά, τους αναβαθμισμένους κινητήρες τους – άρα, η σημερινή κυριαρχία της Mercedes δεν θα είναι εύκολο για τους αντιπάλους της να καταρριφθεί στα επόμενα GP.

Οι δοκιμές κατάταξης του Πολ Ρικάρ διεξήχθησαν υπό τη διαρκή απειλή της βροχής, όμως αυτή εντέλει ποτέ δεν επηρέασε τη διαδικασία. Ο Χάμιλτον βελτίωσε και στις δύο προσπάθειές του στο Q3 τον πρώτο χρόνο, παρότι οι δύο προσπάθειες όλων των οδηγών διακόπηκαν από ένα ήπιο ατύχημα του Ρομέν Γκροζάν – μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο της Haas από το χώρο διαφυγής.

Αντίθετα, οι Φέτελ και Κίμι Ράικονεν δεν ήταν σε θέση να βελτιώσουν τους χρόνους τους στη δεύτερή τους προσπάθεια, καθώς εμφανώς και οι δύο Ferrari γλιστρούσαν αρκετά. Μάλιστα, ο Κίμι αποφάσισε να μην ολοκληρώσει τον δεύτερο γρήγορο γύρο του, ενώ και ο Φέτελ θα μπορούσε να είχε κάνει το ίδιο, έχοντας χάσει ήδη αρκετό χρόνο στα δύο πρώτα τμήματα της γαλλικής πίστας.

Επιπλέον, η Scuderia έχει και το θεωρητικό μειονέκτημα ότι θα εκκινήσει τον αγώνα με τα ultrasoft ελαστικά, με τα οποία οι Ράικονεν και Φέτελ σημείωσαν τους ταχύτερους γύρους τους στο Q2 – σε αντίθεση με τις δύο Mercedes και τις δύο Red Bull, που θα εκκινήσουν με την ανθεκτικότερη supersoft γόμα.

Με διαφορά άνω του δευτερολέπτου από τον Ράικονεν, η Κάρλος Σάινθ ήταν ο ταχύτερος των υπόλοιπων ομάδων, στην 7 θέση, ενώ για μια ακόμη φορά ο υπέρ-ταλαντούχος Σαρλ Λεκλέρ έκανε το θαύμα του: όχι μόνο τοποθέτησε τη Sauber στο Q3, και στην πρώτη δεκάδα της εκκίνησης, αλλά κέρδισε και τον Κέβιν Μάγκνουσεν για να κατακτήσει, σε συνδυασμό με την απουσία του Γκροζάν, μια αδιανόητη 8 θέση.

Ακριβώς αντίθετα ήταν τα συναισθήματα στη McLaren, καθώς οι Φερνάντο Αλόνσο και Στόφελ Βαντόρν δεν μπήκαν καν στην 15άδα, και αποκλείστηκαν από το Q1… Στις χειρότερες φετινές δοκιμές κατάταξης της McLaren, που δεν έχει πια τους κινητήρες της Honda, ο Αλόνσο εξήγησε με ειλικρίνεια ότι δεν προέκυψε από κανένα πρόβλημα το σημερινό αποτέλεσμα της McLaren και ότι αυτή είναι απλώς η απόδοση του μονοθεσίου της.

GP ΓΑΛΛΙΑΣ 2018

ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ

Πηγή: sport24.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ AEK1924 ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ

Όλα τα νέα της ΑΕΚ στο Google News

Κάνε Like στην σελίδα του AEK1924 στο Facebook

Κάνε follow το AEK1924 στο Instagram

Παρακολούθησε τις εκπομπές και τα βίντεο του AEK1924 με ένα subscribe στο YouTube

Βρείτε το AEK1924 στο TikTok

Ακολούθησε το AEK1924 στο Twitter

Advertisement