
Η ομάδα των ακαδημιών της ΑΕΚ μετέβη στην Ολλανδία και συμμετείχε σε τουρνουά, καταφέρνοντας να κατακτήσει την τέταρτη θέση.
Η ΑΕΚ Κ15 ταξίδεψε στην Ολλανδία για να λάβει μέρος στο τουρνουά ακαδημιών με όνομα OSM’75 C1 tournament.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Εκεί κατάφερε να φτάσει μέχρι τον ημιτελικό αγώνα, όπου αποκλείστηκαν από την οικοδέσποινα Τβέντε. Στον μικρό τελικό γνώρισαν την ήττα από την Red Bull Brazil, με 4-0, καταφέρνοντας όμως να κερδίσουν πολλά για το μέλλον τους.