Η σεζόν έκλεισε για την ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ και άπαντες δείπνησαν μαζί, παρόντος Παναγιώτη Νικολαΐδη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google