
Επίσημη καταγγελία από ΔΕΗ και ΕΥΔΑΠ
Προχωρούν οι διαδικασίες για την κατεδάφιση του παράνομου πάρκινγκ του δήμου Νέας Φιλαδέλφειας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε επίσημη καταγγελία σε ΕΥΔΑΠ και ΔΕΗ και μέσα στις επόμενες ημέρες θα γίνει διακοπή νερού και ρεύματος, έτσι ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία της κατεδάφισης και να καθαρίσει ο χώρος.