08.6
11:32

Ανακοίνωσε τον… εαυτό του στην ΑΕΚ

AEK1924.gr team
Ανακοίνωσε τον… εαυτό του στην ΑΕΚ

O Nταβίντ Μότα ανακοίνωσε την μετακίνησή του στην κιτρινόμαυρη ομάδα βόλεϊ για την επόμενη χρονιά.

Η ΑΕΚ στοχεύει στην αισθητή ενίσχυσή της με στόχο να πρωταγωνιστήσει στην πρώτη κατηγορία, όπου και επέστρεψε.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Έτσι, είχε έρθει σε συμφωνία με τον βραζιλιάνο παίκτη, ο οποίος δεν κρατιόταν για να το επισημοποιήσει. Σήμερα, λοιπόν, (8/6) αυτό-ανακοινώθηκε στην ομάδα της καρδιάς μας, με μία σχετική φωτογραφία στο social media.

 

 

Advertisement