
Όπως αναμενόταν η υπηρεσία δόμησης Νέας Ιωνίας επέβαλε πρόστιμο στον δήμο της Νέας Φιλαδέλφειας για τις παρανομίες στο Άλσος.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η δικαίωση της κιτρινόμαυρης πλευράς έρχεται σταδιακά και το πρώτο πρόστιμο στην δημοτική αρχή είναι γεγονός, καθώς η υπηρεσία δόμησης επέβαλε 1.500 ευρώ για τις παράνομες εργασίες που διεξήχθησαν στον χώρο.
Η Ένωση έχει προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες νομικές οδούς και περιμένει πλέον και την τιμωρία από την εξέταση του ποινικού μέρους της υπόθεσης των παρανομιών του Άρη Βασιλοπουλου.
Δείτε το πρόστιμο:
