07.6
15:16

«Ευχαριστώ τον πρόεδρο, θα δουλέψω πιο σκληρά» (ΦΩΤΟ)

AEK1924.gr team
«Ευχαριστώ τον πρόεδρο, θα δουλέψω πιο σκληρά» (ΦΩΤΟ)

Αμέσως μετά την ανακοίνωση της ανανέωσης του συμβολαίου του με την ΑΕΚ, ο Βασίλης Μπαρκας ευχαρίστησε όλους τους ανθρώπους που του δείχνουν την εμπιστοσύνη τους

Δείτε αναλυτικά τι έγραψε ο ίδιος στο προσωπικό του προφίλ στο Instagram:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Ευχαριστώ πολύ τον Πρόεδρο, την ομάδα και τους φίλαθλους για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν. Το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι θα δουλέψω ακόμα πιο σκληρά για να έχουμε περισσότερες επιτυχίες»!

Advertisement