06.6
23:33

Γεωργιάδης: «Εμείς το χάσαμε δεν το …κέρδισε ο Ολυμπιακός»

AEK1924.gr team
Γεωργιάδης: «Εμείς το χάσαμε δεν το …κέρδισε ο Ολυμπιακός»

Ο αρχηγός της ΑΕΚ, μίλησε μετά το τέλος του αγώνα, τονίζοντας ότι οι ίδιοι έχασαν το πρωτάθλημα και δεν το κέρδισε ο Ολυμπιακός.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Διονύση Γεωργιάδη στο e-handball.gr:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Σίγουρα ήταν ένα άσχημο τέλος στην εν γένει παρουσία μας στο φετινό πρωτάθλημα. Θέλαμε πολύ να το πάρουμε και μετά το 2-0 πιστέψαμε ότι έτσι εύκολα θα τελειώσει η σειρά. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να μας γίνει μάθημα, το ότι αν δεν κάνεις αυτά που πρέπει για να γίνει το 3-0 δεν τελειώνει τίποτα. Είμαστε μια νέα ομάδα και δεν έχουμε μεγάλη εμπειρία στους τελικούς. Η άποψή μου είναι ότι ειδικά και μετά το σημερινό παιχνίδι, το φετινό πρωτάθλημα το χάσαμε εμείς και δεν το κέρδισε ο αντίπαλος. «Πετάξαμε» το πρώτο ημίχρονο και θα μπορούσαν τα πράγματα να ήταν πολύ διαφορετικά. Είχαμε 12 λάθη και 4 χαμένα τετ α τετ».

Advertisement