
Δεν έχουν κοπάσει οι πόνοι του Γεώργη Σαββίδη για το χαμένο πρωτάθλημα απ’ την ΑΕΚ στο ποδόσφαιρο, αλλά και τον αποκλεισμό του ΠΑΟΚ στα ημιτελικά της Handball Premier απ’ τους Μάγκες και ασχολήθηκε πάλι με την Ένωση, υποστηρίζοντας αυτή την φορά ακόμα και τον …Ολυμπιακό Ξυνή.
Συγκεκριμένα ο γιος του Ιβάν, έγραψε: «Σχετικά με το χάντμπολ. Μην ντρέπεστε, κάντε το ξανά», δείχνοντας έμπρακτα την στήριξη του για τον Ολυμπιακό Ξυνή, αποδεικνύοντας παράλληλα πόσο πονάει όταν η ΑΕΚ τους …νικάει και ότι ο πόνος είναι αβάσταχτος…
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε την δημοσίευση:
