
Ο Μαρίνος Ουζουνίδης παρουσιάστηκε σήμερα και επισήμως στα γραφεία της ΠΑΕ ΑΕΚ. Στο πλευρό του είχε τους Δημάτο- Λυμπερόπουλο.
Ο νέος προπονητής της “Ένωσης” μίλησε για πρώτη φόρα για τα σχέδια του εν όψει της νέας σεζόν.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε βίντεο.