
Η ομάδα ράγκμπι της ΑΕΚ κατέκτησε και μαθηματικά το πρωτάθλημα 13ων παικτών, λόγω τιμωρίας τους Πυρρύχιου.
Έπειτα από την κατάκτηση του πρωταθλήματος 9 παικτών, κατάφερε αυτή την φορά να στεφθεί πρωταθλήτρια και στους 13.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μετά την κατοχύρωση του αγώνα με τον Πυρρύχιο, υπερ της με σκορ 24-0, λόγω του ότι ο αντίπαλος δεν κατάφερε να κατέβει με πλήρη αποστολή 13ων μελών, έγινε και μαθηματικά πρωταθλήτρια.
Έτσι, σε ακόμα ένα άθλημα η ΑΕΚ ανεβαίνει στην κορυφή της Ελλάδας και μάλιστα, στο συγκεκριμένο, για δεύτερη φορά.