29.5
11:15

«Καίει» ο εξτρέμ

AEK1924.gr team
«Καίει» ο εξτρέμ

Βασική προτεραιότητα της ΑΕΚ μέχρι την έναρξη της προετοιμασίας είναι η απόκτηση ενός εξτρέμ

Στην Ένωση, με τον Μαρίνο Ουζουνίδη στο τιμόνι, αλλάζουν οι προτεραιότητες και ο σχεδιασμός της νέας χρονιάς επαναπροσδιορίζεται σύμφωνα με τα «θέλω» του νέου τεχνικού της ομάδας.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο προπονητής της ΑΕΚ, θέλει μέχρι την έναρξη της προετοιμασίας και δη της αναχώρησης της ομάδας για το Κιέλτσε της Πολωνίας, να έχει αποκτηθεί τουλάχιστον ένας εξτρέμ, ο οποίος θα μπει από την αρχή στο ρόστερ και δεν θα χάσει μέρα από τις προπονήσεις.

Ο Ουζουνίδης θέλει έναν ποδοσφαιριστή που θα μπορεί να αγωνιστεί κυρίως στην αριστερή πλευρά της ΑΕΚ και με αυτό το βασικό χαρακτηριστικό, πορεύονται οι άνθρωποι της ομάδας, ώστε να εκπληρώσουν την επιθυμία του Εβρίτη τεχνικού.

 

Advertisement