
Η πρωταθλήτρια ομάδα στο χάντμπολ βρέθηκε δίπλα στους Μάγκες στο αποψινό αγώνα και αποθεώθηκε στο τέλος του αγώνα σηκώνοντας το τρόπαιο στην αίθουσα “Γ. Κασιμάτης” του ΟΑΚΑ.
Το τμήμα ράγκμπι της ΑΕΚ κατάφερε και σήκωσε το πρωτάθλημα την περασμένη εβδομάδα και να στεφθεί πρωταθλήτρια. Σήμερα όλη η ομάδα μαζί με την κούπα του πρωταθλήματος ήρθαν στην αίθουσα “Γ. Κασιμάτης” του ΟΑΚΑ και αποθεώθηκαν απ’ τους φίλους της ΑΕΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα, μετά το τέλος του αγώνα μπήκαν μέσα με την κούπα την σήκωσαν ψηλά στον ουρανό και αποθεώθηκαν απ’ τους φίλους της ομάδας και έζησαν μοναδικές στιγμές.