
Ο Έλληνας τεχνικός μετά το τέλος του αγώνα τόνισε, ότι μετά το 2-0 που έκανε η Ένωση είναι το φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος θεωρητικά, αλλά θέλει σίγουρα προσοχή.
Αναλυτικά όσα είπε στο e-handball.gr ο Νίκος Γραμματικός:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Ήμασταν πάρα πολύ συγκεντρωμένοι και στην άμυνα και στην επίθεση, πολλοί σοβαροί, τα πιο πολλά πράγματα από αυτά που είπαμε, βγήκανε στο γήπεδο.
Το πρωτάθλημα κρίνεται στις τρεις νίκες. Είμαστε 2-0 μπροστά και θεωρητικά είμαστε το φαβορί, αλλά θέλει προσοχή σε όλα τα παιχνίδια».